شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
چه كسی «شاهزاده‌ی سرزمين قصه‌ها» می‌شود؟

مهلت شركت در مسابقه‌ي داستان ‌نويسي «شازده كوچولو» رو به پايان است. شما تنها تا 15 شهريور ماه فرصت داريد تا داستان‌هايتان را به دبيرخانه‌ي اين مسابقه بفرستيد.

ايبنا نوجوان: مسابقه‌ي داستان‌نويسي «شازده كوچولو» زيرمجموعه‌ي جايزه‌ي ادبي «چراغ مطالعه» محسوب مي‌شود كه تنها كودكان و نوجوانان زير 15 سال مي‌توانند شركت كنند.

«مريم سيستاني» دبير اين جشنواره در گفت‌و‌گويي با ايبنا نوجوان، درباره‌ي داستان‌هاي ارسال شده به اين مسابقه گفت: «تا كنون بيش از 50 داستان از بچه‌ها به دست ما رسيده است؛ البته تعدادشان بيش‌تر هم مي‌شود؛ چرا كه مسؤولان كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در شهرهاي اراك، اهواز، تهران، رشت و شيراز با ما تماس گرفتند و از تلاش اعضاي اين كانون براي شركت در اين مسابقه خبر دادند. بنابراين ما منتظر داستان‌هاي بيش‌تري از بچه‌ها هستيم.»

به گفته‌ي سيستاني، نويسندگان نوجوان تا 15 شهريور ماه فرصت دارند در اين مسابقه شركت كنند و فعلاً اين زمان تمديد نمي‌شود.

«احمد اكبرپور»، «مرضيه جوكار»، «ابوذر قاسميان» و «فاطمه فروتن» از جمله‌ي نويسندگاني هستند كه اين‌روزها مشغول داوري آثار رسيده به دبيرخانه‌ي اين مسابقه‌اند و تا كنون 20 اثر را شايسته‌ي راهيابي به مرحله‌ي بعدي دانسته‌اند.
البته اگر بچه‌هاي بيش‌تري داستان‌هايشان را به مسابقه ارسال كنند احتمالاً تعداد داستان‌هاي رسيده به مرحله‌ي بعدي نيز بيش‌تر خواهد شد.

اگر شما هم به داستان‌نويسي علاقه‌منديد مي‌توانيد داستان‌هايتان را به آدرس شيراز، صندوق پستي 19-718773 بفرستيد. رايانامه‌ي princeprize2011@gmail.com هم يكي ديگر از راه‌هاي فرستادن داستان‌هاست.

برنده‌ي اين مسابقه كه اول مهرماه مشخص مي‌شود، لقب «شاهزاده‌ي سرزمين قصه‌ها» را از آن خود خواهد كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها