یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» در دو بخش مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی ویژه ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان‌رضوی، همزمان با ماه مبارک رمضان و دومین سال متوالی مسابقه کتابخوانی «اندیشه در قرآن ۲» در دو بخش کودک و نوجوان و بزرگسالان به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی برگزار می‌شود.

علی‌اکبر روحی گل خطمی، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید روحی گفت: این مسابقه به همت کانون و موسسه فرهنگی هنری «شهید روحی» مشهد مقدس و با مشارکت معاونت فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

 وی افزود: در بخش بزرگسال کتاب «آداب روزه‌داری – احوال روزه‌داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و بخش ویژه کودک و نوجوان «کتاب  آیه به آیه» منبع مسابقه است.

روحی گفت: کتاب «آداب روزه‌داری – احوال روزه داران» برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گزیده‌ای از مجموعه توصیه‌ها، نصایح، تحلیل‌ها و مواعظی است که در ماه‌های رمضان ۲۲ سال گذشته ـ از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۹۰ ـ در بیانات معظم له ارائه شده است. در مقدمه این کتاب آمده است: «در انتخاب مطالب این کتاب دو ویژگی مورد توجه قرار گرفته است: نخست؛ موضوع بیانات ماه مبارک رمضان، معارف دینی مربوط به روزه‌داری، آداب دعا، تکالیف مؤمنان در این ماه از نظر فردی، اجتماعی و سیاسی و نظایر آن باشد. دوم؛ صرفاً در محدوده زمانی از حلول ماه مبارک رمضان تا پایان روز عید سعید فطر هر سال بیان شده باشد.»

وی یادآور شد: نحوه شرکت در آزمون به صورت آنلاین و از طریق مراجعه به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانی www.m-ketab.ir است و علاقه‌مندان می‌توانند تا 30 اردیبهشت‌ماه در آن شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها