چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۷
پیشرفت 95 درصدی در ساخت کتابخانه عمومی سیاهکل

رییس اداره کتابخانه‌‌های عمومی شهرستان سیاهکل استان گیلان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی عملیات ساخت کتابخانه مرکزی سیاهکل خبر داد.-

عطاالله عطایی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: کتابخانه اهدایی دکتر کتایون منتصری (منتصر کوهساری) در دو طبقه و با زیربنای 500 مترمربع در حال ساخت است.

وی افزود: اکنون عملیات عمرانی این کتابخانه به پایان رسیده است و در مرحله نازک‌کاری قرار دارد.

عطایی با بیان این‌که کتابخانه کنونی سیاهکل پاسخگوی نیاز مراجعه‌کنندگان نیست، گفت: این کتابخانه 254 مترمربع است و با توجه به این‌که در شهر همین یک مرکز فرهنگی وجود دارد، حجم زیادی از مراجعه‌کنندگان به این کتابخانه می‌آیند.

وی اظهار کرد: خانواده دکتر منتصری برای تجهیز این کتابخانه نیز اعلام آمادگی کرده‌اند و قصد دارند کتاب‌های مورد نیاز این کتابخانه را تامین کنند.

عطایی در بخش دیگر سخنان خود از ساخت دو باب کتابخانه روستایی هم خبر داد و گفت: مردم روستاهای «کوه‌پس دیلمان» و «تازه‌آباد سیاهکل» دو قطعه زمین را برای ساخت کتابخانه اهدا کرده بودند اما چون اعتبار ساخت آن‌ها را نداشتیم، عملیات احداث کتابخانه‌ها متوقف مانده است.

اکنون سه کتابخانه در شهرستان سیاهکل در شهرهای سیاهکل و دیلمان و روستای پیرکوه واقع شده‌اند و حدود دو هزار و 100 نفر در این کتابخانه‌ها عضویت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط