جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند

ایلام- در جریان سفر وزیر فرهنگ به ایلام، معاونان توسعه مدیریت و منابع و امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه مرکزی ایلام بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، معاونین توسعه مدیریت و منابع و امور هنری وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل، معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و نائب رییس انجمن خوشنویسان ایران از اداره کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه مرکزی استان بازدید کردند.

در این بازدید سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از قسمت‌های مختلف این کتابخانه بازدید کرد و دقایقی به گفت وگو با اعضا پرداخت.

بر پایه این خبر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز پنجشنبه سی ام شهریورماه به همراه هیات همراه در استان ایلام حضور داشت.

به گزارش ایبنا ساخت کتابخانه مرکزی ایلام، در زمینی به گستره 3هزار و 750 مترمربع در سال 1380 آغاز و در بهمن ماه سال 1396 به بهره‌برداری رسید و به عنوان اصلی‌ترین کتابخانه عمومی استان دارای بخش‌های خدمات اینترنت، مرجع، نشریات، دفاع مقدس، مخزن، کتاب کودک، بخش نابینایان، سالن‌های مطالعه خواهران و برادران، بخش بوفه، سالن جلسات و آمفی تئاتر است. کتابخانه مرکزی استان ایلام در حال حاضر 40 هزار و 100 جلد کتاب دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها