سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
«الفبای وصال» راهی بازار کتاب شد

آذربایجان‌غربی- استاد بین‌المللی قرآن و نویسنده تکابی گفت: کتاب «الفبای وصال» حاوی مطالبی در راستای آموزش مهارت‌ها و سلوک بندگی، حق الناس و آداب مهم زندگی است.

ابوالفضل فرجی، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در تکاب، گفت: این کتاب حاوی مطالبی در راستای آموزش مهارت‌ها و سلوک بندگی، حق الناس و آداب مهم زندگی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند  بهترین کتاب‌ها، کتابی است که انسان را به سمت خداوند و ارزش‌های والا و انقلابی هدایت کند،  و کتاب‌ها نیز در راستای این فرمایش آقا باید باشد.

رجی گفت: علاقمندانی که مایل به خرید کتاب بصورت اینترنتی باشند می‌توانند به آدرس اینترنتی مربوطه مراجعه و یا بصورت حضوری به دارالقرآن الزهراء (س) تکاب مراجعه کنند یا با شماره‌های اعلام شده تماس حاصل کنند.

وی بیان کرد: کتاب «الفبای وصال» ششمین تألیف بنده است و قواعد المبینه فی تجوید القرآن الکریم (آموزش کابردی تجوید قرآن کریم بر اساس روایت حفص از عاصم)، پرواز با کلمات آسمانی ١( آموزش کاربردی تجوید قرآن)، قبله آمال (مهدویت و امام زمان شناسی)، خورشید مهاجر (وقایع قبل و بعد از ظهور )، پرواز با کلمات آسمانی ٢ (آموزش کاربردی تجوید قرآن کریم) از دیگر تالیفات من است.
این استاد بین‌المللی قرآن گفت: به لطف قرآن و عنایت حضرت زهرا (س) تاکنون 15 سفر تبلیغی و قرآنی خارج از کشور داشته‌ام از جمله سفر به هند، عربستان، عراق، گرجستان،  دهلی نو، کشمیر، سانکو و کارگیل و توانستیم به لطف خدا برای اولین بار در این کشورها مهدویت را تبلیغ کنیم، طوریکه یکسال بعد از سفر، شاگردان ما در هند موفق شدند 30 مقاله در زمینه مهدویت بنویسند.

وی ادامه داد: بزرگترین افتخار من در تمام عمرم معلمی قرآن است، و هیچ مسند و جایگاهی را برتر از آن نمی‌دانم و خداوند متعال را شاکر هستم که جان و مال و عمرمان را ظرف خدمت به این آستان بلند قرار داده و هر عزتی که شامل حال این بنده کوچک خود کرده همه در سایه قرآن بوده است.
 
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها