یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
درخشش معجزه‌ای برای چاق‌ها در چاپ نود و یکم

«به اندام دکتر کرمانی» غرفه‌ای در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال است که آثار محمدصادق کرمانی را به دو صورت مکتوب و الکترونیکی عرضه می‌کند.

محمدحسین تیموری، مسوول غرفه «به اندام دکتر کرمانی» در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در این‌باره اظهار کرد: از میان کتاب‌های دکتر محمدصادق کرمانی که در نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال با استقبال خوبی مواجه شده‌اند، می‌توان به «یبوست»، «پوکی استخوان»، «دختر می‌خواهید یا پسر؟»، «افزایش قد»، «تقویت اراده» و «فشار خون» اشاره کرد. 

معجزه برای چاق‌ها و لاغرها در نمایشگاه
وی ادامه داد: کتاب «معجزه‌ای برای چاق‌ها» از دیگر آثار دکتر کرمانی است که انقلاب عظیمی در میان کتاب‌های تغذیه ایران به پا کرد. این کتاب تاکنون نود و یک بار تجدید چاپ شده است.

مسوول غرفه «به اندام دکتر کرمانی» درباره این کتاب توضیح داد: مخاطبان در کتاب «معجزه‌ای برای چاق‌ها» با چارچوب و اصول رسیدن به تناسب اندام آشنا می‌شوند. همچنین در این اثر، اسامی افراد موفق در فرآیند لاغر شدن و تناسب اندام ارایه شده است.

تیموری با بیان این‌که تاکنون 800 هزار نفر از سراسر ایران با استفاده از آموزش‌های دکتر کرمانی به تناسب اندام رسیده‌اند، افزود: «معجزه‌ای برای لاغرها» عنوان کتاب دیگر دکتر کرمانی است که در سال جاری به چاپ دهم رسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: کتاب‌های «خداشناسی» و «رژیم بانوان باردار» از دیگر آثار دکتر کرمانی محسوب می‌شوند که زیرچاپ هستند و به‌زودی راهی بازار نشر خواهند شد. 



دکتر محمدصادق کرمانی، عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی ایران، از سرشناس‌ترین پزشکان متخصص تغذیه در ایران است.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال پنج‌شنبه (8 اسفندماه) با هدف معرفی آخرین دستاوردهای محتوای الکترونیکی و ناشران دیجیتالی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد. این نمایشگاه عصر امروز (11 اسفندماه) به کار خود پایان می‌دهد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها