سه‌شنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۶
قصه‌هایی برای مبارزه با اضطراب کودکان در «علی و خانه لرزان»

«علی و خانه لرزان» کتابی از مارگوت ساندرلند به دست کودکان می‌رسد. قصه‌های این کتاب موضوعاتی روانشناسی دارند که برای کمک به کودکان مبتلا به وسواس و اضطراب مفید است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «علی و خانه لرزان» عنوان اثری از مارگوت ساندرلند است که به تازگی با ترجمه فاطمه بهرامی و عباس مرزبان منتشر شده است. تصویرگری این کتاب اثر نیکی آرمسترانگ و انتشارات ارجمند ناشر آن است.

این کتاب برای کمک به کودکان مبتلا به وسواس و اضطراب نوشته است و تصویرگری‌های این کتاب سیاه سفید هستند. 

از نکات جالب توجه درباره این‌ کتاب ایرانی کردن شخصیت‌های آن است که سبب می‌شود کودک با شخصیت‌های آن بهتر ارتباط برقرار کند.

در این کتاب می‌خوانید: «وقتی خواهر علی با خانه عروسک‌هایش بازی می‌کرد، همه عروسک‌ها از بالای خانه می‌لرزیدند و توی جعبه ماشین‌های علی می‌افتادند و این باعث می‌شد که ماشین‌های علی خیلی خشمگین و اخمو بشوند و در موقع عید نوروز سفره هفت‌سین چنان می‌لرزید که وسایل تزیینی، شکلات و شیرین‌های روی زمین پرت می‌شدند. حتی ماهی تنگ نیز از آب بیرون می‌افتاد. چون همه‌چیز در خانه علی لرزان است برخی وقت‌ها، چیزها روی کف اتاق می‌افتند، می‌شکنند و در یک روز که همه‌چیز متزلزل بود. علی احساس می‌کرد که هر چیزی ممکن است روی زمین بیفتد. او آرزو داشت که همه چیزهای آنقدر قوی و آرام بودند که نمی‌لرزیدند یا پایین نمی‌افتادند.»

این کتاب 28 صفحه‌ای با شمارگان یک هزار و 100 نسخه و به بهای دو هزار تومان وارد بازار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها