سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
ما به بی‌پولی عادت کرده‌ایم

مسوول کتابخانه‌های عنبرآباد در استان کرمان گفت: شهرداری درآمدی ندارد که بخواهد به کتابخانه‌های عنبرآباد پول پرداخت کند و ما به این بی‌پولی عادت کرده‌ایم و نیاز مالی کتابخانه را به شکل دیگری تامین می‌کنیم.-

غلام‌رضا مرسلپور در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با بیان این‌که شهرستان عنبرآباد کوچک و فاقد امکانات مناسب شهری است، عنوان كرد: در این شهرستان فعالیت توسعه‌ای انجام نمی‌شود. بنابراین، شهرداری هم درآمدی ندارد که بخواهد پول سهم نیم‌درصدی کتابخانه‌ها را پرداخت کند.

وی افزود: ما هم به این وضعیت عادت کرده‌ایم و بدون دریافت سهم نیم‌درصد شهرداری، کتابخانه را اداره می‌کنیم.
 
مرسلپور اظهار کرد: اگر توانسته‌ایم با وجود همه مشکلات، کاری انجام دهیم، هنر کرده‌ایم و به نظرم کسانی‌که می خواهند هیچ مشکلی نباشد تا به اموراتشان برسند، هنری ندارند.
 
مرسلپور با اشاره به کمبود فضای کتابخانه افزود: بزرگترین مشکل ما، کمبود جا برای مخزن کتاب و سالن مطالعه است. این مساله را در انجمن کتابخانه شهر مطرح کرده‌ایم و امیدواریم که به‌زودی ساختمان بزرگتری را به کتابخانه اختصاص دهند. 

مسوول کتابخانه‌های عنبرآباد گفت: تصمیم گرفته‌ایم به‌ مناسبت هفته دولت از طرف نهاد کتابخانه‌های استان کرمان همایشی را برگزار کنیم و در این همایش از مدیران و معلمان مدارس تجلیل به‌عمل آوریم. 

وی درباره برنامه‌های جنبی کتابخانه‌های شهرستان عنبرآباد هم گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع رمضان، اهدای کتاب‌های مذهبی به برندگان مسابقه و تشکیل جلسات تفسیر و قرائت قرآن از جمله برنامه‌هایی به شمار می‌آیند که در کتابخانه‌های این شهرستان برگزار می‌شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط