یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۰
انتشار «عظمت اسلام از ديدگاه انديشمندان غيرمسلمان جهان»

انتشارات «اقيانوس معرفت» اصفهان كتاب «عظمت اسلام از ديدگاه انديشمندان غيرمسلمان جهان» را منتشر كرد. اين كتاب روايتگر ديدگاه‌ها و آراي دانشمندان و متفكران غيرمسلمان درباره دين مبين اسلام است.-

محسن موسوي، مدير توليد انتشارات اقيانوس معرفت در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا) در اين باره اظهار كرد: اين كتاب بيش از 100 بخش دارد و در هر بخش به بيان جملات و نظرات دانشمندان غيرمسلمان جهان از جمله «ويل دورانت» و «نهرو» درباره اسلام پرداخته است.

موسوي افزود: كتاب «عظمت اسلام از ديدگاه انديشمندان غيرمسلمان جهان» تاليف و تدوين شده توسط سيدمحمد شجاعي  با شمارگان 2000 نسخه و 240 صفحه به تازگي منتشر شده است. شجاعي در اين كتاب، پس از بيان نظرات دانشمندان، به بررسي و تحليل اين آرا و ديدگاه‌ها پرداخته است.

وي همچنين از تجديد چاپ كتاب «منشور اجرايي فعاليت‌هاي فرهنگي مساجد» نوشته حجت‌الاسلام محمد بيرانوند در اين انتشارات خبر داد و گفت: اين كتاب كه امسال منتشر شده بود، هفته گذشته به چاپ دوم رسيد.

مدير توليد انتشارات اقيانوس معرفت، درباره حضور اين موسسه در نمايشگاه كتاب اصفهان كه از ديروز(شنبه 13 اسفند) آغاز به كار كرد، گفت: انتشارات اقيانوس معرفت با حدود 60 عنوان كتاب در اين نمايشگاه شركت كرده است. همچنين غرفه اين موسسه در نمايشگاه كتاب، عرضه كتاب‌هاي چهار موسسه انتشاراتي ديگر را نيز بر عهده دارد و به اين ترتيب، تعداد كتاب‌هاي عرضه شده توسط اقيانوس معرفت در نمايشگاه كتاب اصفهان، افزون بر 140 عنوان مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط