چهارشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۱
همه چیز درباره انیمیشن در يك كتاب

كتاب «همه چیز درباره انیمیشن» نوشته هوارد بکرمن با ترجمه فرناز خوشبخت و مریم کشکولی‌نیا روانه بازار كتاب شد.\

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، خوشبخت توضيح داد:‌ مسايل مربوط به انيميشن هر روز جديدتر مي‌شود از اين رو براي ترجمه كتاب كه مدت ترجمه و انتشار آن سه سال طول كشيد برخي از بخش‌ها حذف شد.

وي افزود: اين اثر براي مبتديان اين حوزه تا افراد دانشگاهي مورد استفاده است. تاريخچه عنوان شده در كتاب پيدايش اين هنر را در چند كشور تا اوايل قرن 20 توضيح داده است.

خوشبخت اين اثر را كاربردي دانست و توضيح داد: در كتاب به تمام نكات و مسايل انيميشن توجه شده و بزرگترين ويژگي آن در آموزش جنبه‌هاي مختلف انيميشن از پرورش ايده تا ساخت است به شكلي كه برای علاقه‌مندان این رشته تا مالک استودیو قابل استفاده است.

خوشبخت بيان داشت: کتاب هنرمندان انیماتور را با تمام ابزار و آنچه برای آغاز طراحی و متحرک‌سازی لازم دارند آشنا می‌سازد و مجموعه‌اي از اطلاعات با ارزش درباره ساخت فیلم انیمیشن را در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. 

«پرده‌ها بالا می‌رود»، «استودیوها متولد می‌شوند»، «جالسون حرف می‌زند»، «از بولوینکل تا بارت و آن سوی آن»، «طراحی: پیکره‌های استخوانی»، «طراحی کاراکتر»، «داستان گویی با انیمیشن»، «کارگردانی»، «همه دنیا صحنه نمایش است»، «انیمیشن: لحظاتی در زمان»، «استفاده از رنگ، فیلم و صدا» و «انیمیشن کامپیوتری» از عناوين كتاب است.

كتاب «همه چیز درباره انیمیشن» نوشته هوارد بکرمن با ترجمه فرناز خوشبخت و مریم کشکولی‌نیا در شمارگان 2500 نسخه و با قیمت 7900 تومان از سوی انتشارات سوره مهر به فروش مي‌رسد. پیش سخن و مقدمه مترجمان ضمیمه اثر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها