یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۴
۲۰۰ ویژه برنامه دهه فجر در مساجد آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۰ برنامه با حضور حداقل ۵ هزار نفر در سطح مساجد استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا) در استان آذربایجان‌غربی، نشست خبری اعلام برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکشنبه(9 بهمن‌ماه) با حضور محسن رضایی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی در سالن جلسات اداره کل ارشاد اسلامی برگزار شد.

رضایی گفت: در دهه فجر امسال ۲۰۰عنوان برنامه با حضور حداقل ۵ هزار نفر در سطح مساجد استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود. برنامه‌های دهه فجر امسال بر مدار جهاد تبیین، ایجاد فضای برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بین جوانان و نوجوانان، و در کنار امید آفرینی و ایجاد نشاط در بین آحاد جامعه بستری را برای استعدادیابی برگزار می‌شوند.

رضایی با بیان اینکه در دهه فجر امسال جشنواره سرود بچه‌های مسجد، نخستین‌بار در ارومیه و میاندوآب برگزار می‌شود، ادامه داد: هدف از این جشنواره رشد و شکوفایی استعداد بچه‌های مسجد بوده و تاکنون ۲۲گروه سرود از ارومیه در این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان‌غربی گفت: برگزای محافل انس با قرآن، دیدار از خانواده جانباز، برگزاری طرح هر مسجد یک ایستگاه انقلاب در شهرستان‌های ارومیه، خوی، میاندوآب و نقده، و اجرای مراسم نماز شکوفه‌ها ازجمله برنامه‌های این ایام است.

وی ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر جشن بزرگ دهه هشتادی‌ها با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به دهه هشتادی و نودی‌ها با حضور ۲۵۰۰نفر دهه هشتادی و نودی در ارومیه برگزار می‌شود و از نماهنگ عشق من ایران که به ۳زبان ترکی، کردی و فارسی که در کانون‌های مساجد استان تهیه شده رونمایی خواهد شد.

رضایی بیان کرد: در حال حاضر ۱۲۷۳ کانون مساجد در سطح استان فعالیت دارند که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهند کرد. در مساجد استان 137 کتابخانه فعال است. از این تعداد 89 باز و 48 باب مخزن‌دار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها