کتاب «دولت مجازی؛ بررسی انتقادی تاثیر فضای مجازی در دولت جمهوری اسلامی ایران» منتشر شد.
ایلام- مدیرمسئول فصلنامه مطالعات ایلامشناسی گفت: سیامین شماره فصلنامه تخصصی مطالعات ایلامشناسی، به همت این نشر و اعضای تحریریه منتشر و توزیع شد.
کتاب «سوادهای رسانهای؛ مقدمهای انتقادی» توسط انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
خراسانرضوی- هفتمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابطعمومی منتشر شد.
کتاب «جهانی که رسانهها میسازند؛ احساسات اقتصادی و رسانهها»، اثر سیده زهرا اجاق از مجموعه کتابهای انتشارات موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز منتشر شد.
«بلاغت دیجیتال؛نظریه، روش، کاربرد» از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.
کتاب «حکمرانی شبکهای؛ مفاهیم، نظریهها و کاربستها»از سوی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
کتاب «سواد رسانهای؛ کلیدهایی برای تفسیر پیامهای رسانهای» از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات منتشر شد.