چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
جشنواره «عیدی پر از داستان» برگزار می شود

اردبیل- به مناسبت نزدیک شدن به عید نوروز مسابقه آزاد داستانک نویسی ۵۰۰ کلمه ای در سطح کشور برگزار می شود.

حسن ایمانی، دبیر برگزاری این جشنواره در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در اردبیل اظهار کرد: این مسابقه با هدف ایجاد انگیزه برای علاقه‌مندان به هنر نویسندگی و توسعه و آموزش نویسندگی برای آنهایی که اهل قلم هستند، برگزار می شود.

وی، ایجاد حس همدلی و قرابت بین اهالی قلم و فرهنگ و ادب ایران زمین را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره ها و مسابقه های داستان نویسی در فضای مجازی عنوان کرد و افزود: امسال همچنین یکی از ماندگارترین مراسم ایرانی، یعنی شب یلدا نیز با حضور داستان نویسان نوپا و داستان نویسان حرفه ای برگزار شد و یکی از ماندگارترین رقابت‌های ادبی یلدا در کشور رقم خورد.

نویسنده و منتقد ادبی بیان کرد: برای عید نوروزهم که یکی از مراسم ها و جشن های مهم ایرانی است، از همه داستان نویسان کشور دعوت می شود زیباترین عید و سال نو ادبی را کنار هم برگزار کنیم.

ایمانی با بیان اینکه داستان های مسابقه چله در قالب کتابی با عنوان «چله (یلدانامه ای پر از داستان)» حاوی اثر ۶۰ نویسنده، گردآوری و به چاپ رسید و آثار دریافتی در مسابقه داستانک نویسی عید نوروز نیز با اجازه کتبی از نویسندگان چاپ خواهد شد.

به گفته وی، هیئت داوارن این مسابقه را محمدجواد جزینی، احسان عباسلو، علیرضا ارجستانی، حسن ایمانی و مرضیه فعله گری که همگی از مدرسان و نویسندگان با تجربه هنر نویسندگی هستند، بر عهده دارند.

این نویسنده عنوان کرد: این مسابقه با همکاری واحد فرهنگ و هنر تهران و گروه داستان نویسان جمال و جلال برگزار می شود و هر نویسنده می تواند یک اثر را تا دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۲ به آدرس hassanimani۱۳۵۳ در پیام رسان بله ارسال کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها