یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱
بسیاری از نویسندگان موفق با خواندن آثار دیگران متخصص شدند

کردستان _ نویسنده کتاب کودک با تاکید بر اهمیت مطالعه و خواندن کتاب توسط کودکان گفت: بسیاری از نویسندگان موفق، با خواندن آثار دیگران، تخصص خود را به دست آوردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در سنندج، رفیع افتخار شنبه در کارگاه بحث کتاب در مرکز فرهنگی هنری شماره چهار سنندج، ضمن معرفی کتاب و معرفی نویسندگان به کودکان و نوجوانان اظهار کرد: کتاب‌های مناسب سن خودتان را مطالعه کنید.

وی با بیان اینکه کتاب خواندن فواید زیادی دارد، افزود: اگر شما با فواید بیشتر کتاب خواندن آشنا شوید، یک لحظه کتاب را زمین نمی‌گذارید.

این نویسنده حوزه کتاب کودک افزود: کتاب خواندن قوه تفکر و خیال شما را تقویت می‌کند و هر بار که یک کتاب را می‌خوانید، باید شناسنامه کتاب، شخصیت ها، زمینه‌ها، تاریخ، فضای کتاب و خیلی چیزهای دیگر را به خاطر داشته باشید.

بسیاری از نویسندگان موفق با خواندن آثار دیگران متخصص شدند

افتخار عنوان کرد: خواندن یک کتاب خوب می‌تواند بر مهارت نویسندگی تاثیر گذار باشد و بسیاری از نویسندگان موفق، با خواندن آثار دیگران تخصص خود را به دست آوردند.

این نویسنده همچنین به بچه‌ها توصیه کرد که بسیار کتاب بخوانند چرا که مطالعه می‌تواند الهام بخش زندگی آنها باشد و در تصمیم‌گیری‌ها به آن چ‌ها کمک کند و حتی زندگی آن‌ها را تغییر دهد.

وی در ادامه افزود: خواندن یک کتاب خوب شما را تشویق می‌کند و همچنین شما را برای دستیابی به اهداف شخصی کمک می‌کند.

افتخار در این کارگاه بچه‌ها را با خود همراه کرد و آنها از تجربه‌های زیسته خود گفتند و نوشتند و بچه‌ها نیز ضمن مشارکت در مباحث، از کتاب‌هایی که مطالعه کرده بودند، صحبت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها