چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
رویداد «خلاقیت هزار فردا»؛ پلی میان داستان‌نویسی و هوش مصنوعی

امید به آینده و ساختن تصویر از آینده مهم ترین عامل تحرک نسل جوان برای ساختن کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)؛ امید به آینده و ساختن تصویر از آینده مهم‌ترین عامل تحرک نسل جوان برای ساختن کشور است.

رویداد «خلاقیت هزار فردا؛ یک فرصت» برای دخترانی است که علاقه‌مند به تخیل و تصور آینده هستند. در این رویداد، شرکت‌کنندگان می‌توانند یک روایت یا داستان از آینده‌ای که مد نظرشان است بنویسند و با ایده‌پردازی تصویری و خلاق برای متن‌ها آن‌ها را به تصویر بکشانند و در انتها با کمک هوش مصنوعی آینده را به شکل گرافیک به منصه ظهور برسانند.

رویداد خلاقیت هزار فردا فرصتی برای دختران نوجوان 13 تا 20 سال علاقه‌مند به یادگیری مهارت‌های جدید و ایجاد ارتباط با دیگران است. در این رویداد، شرکت‌کنندگان با موضوعاتی مانند داستان‌نویسی، روایت‌نویسی، طراحی، تصویرسازی و هوش مصنوعی آشنا خواهند شد و به چالش‌های جذاب و خلاقانه‌ پاسخ خواهند داد. 

در این رویداد هنرجو‌ها قرار است در سه مرحله کنار هم یک اثر خلاقانه و تصویری از آینده خلق کنند. در انتها هم آثار توسط داوران بررسی می‌شود و به آثار برتر جوایزی اهدا می‌شود .

مربیان این رویداد هادی محمدیان، محمدرضا دوست‌محمدی، رضا وحید‌زاده، محمود آراسته نسب، میکائیل براتی، ارسلان عیوض زاده، محمد صالحی، سارا رحیمی، فاطمه بهروز فخر و نگین فراهانی هستند.

این رویداد در 5 روز 20، 21، 26، 27 و 28 مهر برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند از طریق این لینک در رویداد ثبت‌نام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها