یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
توزیع کتاب در فرهنگ و ارشاد ایلام هدف‌مند، ضابطه‌مند و مخاطب‌محور است

ایلام-معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: توزیع کتاب در این اداره‌کل، هدف‌مند، برنامه‌ریزی شده، ضابطه‌مند و مخاطب‌محور است.

منصور محبی، در جریان بازدید از کتابسرای اداره‌کل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده گفت: توزیع اصولی و کارشناسانه کتاب در میان جوامع مختلف، با هدف توسعه و ترویج کتابخوانی؛ یک وظیفه است و تلاش داریم تا با همکاری مؤسسه مجری و سایر بخش‌های حقوقی و حقیقی، این رفتار فرهنگی را به صورت جریانی مستمر اعتلا ببخشیم و بالنده کنیم.
 
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: یکی از دغدغه‌های مهم در اداره‌کل استان، شناسایی جوامع هدف و مراکزی است که می‌توانند به طور برنامه ریزی شده و با نظارت در امر توسعه و ترویج کتاب با ما همکاری کنند که خوشبختانه این دغدغه رفع شده است.
 
وی ادامه داد: توزیع و اهدای کتاب در مناسبت‌های مختلف در آمار و تعداد مناسب در اختیار همکاران استان و شهرستان ها قرار می‌گیرد.
 
وی در ادامه ضمن توصیه به همکاران گفت: همکاران گرامی توزیع کتاب فقط یک رفتار اداری نیست، بلکه استمرار تحقق و جریانی فرهنگی است که سال‌هاست در این مجموعه ادامه و جریان دارد.
 
وی تصریح کرد: اهدای کتاب به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها با محوریت تجهیز و بروزرسانی منابع خوانداری علاقه‌مندان و مخاطبان انجمن‌های ادبی و هنری و... می‌تواند نقش مهمی در تامین محتوای مطالعاتی این عزیزان داشته باشد.
 
وی ضمن سپاس از حمایت‌های مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: جناب آقای هوشمند، همواره از جریان کتاب و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های کتاب‌محور (جایزه کتاب سال، هفته کتاب، نقد و بررسی و رونمایی، نشست‌ها، تولید و انتشار و توزیع و حمایت از ناشران استانی و...) به خوبی حمایت می‌کند.
 
محبی در ادامه ضمن بازدید از بخش بانک مؤلفان بومی استان، در جریان اقدامات اداری انجام شده در 5 ماه اخیر در کتابسرا قرارگرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها