سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
رونمایی از کتاب اقتصاد مقاومتی در نمایشگاه بیروت

نشست رونمایی از کتاب «اقتصاد مقاومتی، تبین اقتصاد مقاومتی در بیان مقام معظم رهبری (مدظله)» در نمایشگاه بیروت برگزار می‌شود.

خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، نشست رونمایی از کتاب «اقتصاد مقاومتی، تبین اقتصاد مقاومتی در بیان مقام معظم رهبری (مدظله)» از مجموعه کتاب‌های انتشارات انقلاب اسلامی - دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - به زبان عربی تدوین شده است. این کتاب سه‌شنبه(17 اسفند‌ماه) ساعت 18 و 30 دقیقه در سالن A نمایشگاه بیروت برگزار می‌شود.

در این نشست عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی در لبنان، عبدالحلیم فضل‌الله، مدیر مرکز مطالعات و جمعی از نخبگان، استادان دانشگاه و دانشجویان رشته‌های اقتصاد و مدیریت در لبنان حضور خواهند داشت.

با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و لبنان بر اثر تحریم‌های ظالمانه امریکا، استقبال ویژه‌ای از ایده «اقتصاد مقاومتی» رهبر انقلاب اسلامی شده‌ است. بنابراین با توجه به اینکه کتاب هنوز در نمایشگاه کتاب بیروت رونمایی نشده‌، مراجعان و خریداران بسیاری داشته‌ است که نشان‌دهنده اهتمام اندیشمندان و نخبگان لبنانی به ایده و نظریه آیت‌الله خامنه‌ای با عنوان «اقتصاد مقاومتی» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط