شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
کتاب «رجل سیاسی» رونمایی می‌شود

آیین رونمایی از کتاب «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از مقام معظم رهبری درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی، یکشنبه 23 خرداد با حضور فعالان عرصه فرهنگ و سیاست برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آیین رونمایی از کتاب «رجل سیاسی» مشتمل بر گفتارهایی از مقام معظم رهبری درباره‌ سیاستمدار تراز انقلاب اسلامی، یکشنبه 23 خرداد از ساعت 11 تا 13 برگزار می‌شود.
 
این آئین با حضور جمعی از مسئولان کشوری و فعالان عرصه فرهنگ و سیاست در سالن کنفرانس مؤسسه واقع در خیابان دانشگاه، نرسیده به خیابان آذربایجان، پلاک یک برگزار خواهد شد.
 
گفتنی است که کتاب «رجل سیاسی» تازه‌ترین کتاب انتشارات انقلاب اسلامی به‌شمار می‌آید که شامل هفت فصل با عناوین «باورها»، «شناخت‌های لازم»، «شاخص‌ها»، «اهداف»، «وظایف»، «الگوهای سیاستمدار تراز» و «جلوه‌هایی از سلوک سیاسی برخی شخصیت‌های تراز اسلام و انقلاب» است.


حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همان‌گونه که در سال‌های مبارزه علیه حکومت طاغوت با جهاد عملی و تبیینی خود سهم به‌سزایی در ایجاد و شکل‌گیری اندیشه‌ حکومت اسلامی داشتند، در سال‌های پس از انقلاب نیز همواره بر تربیت سیاستمداران آشنا با مبانی الهی اسلام کوشش کرده و تأکید ورزیده‌اند.
 
کتاب «رجل سیاسی» در 288 صفحه توسط علی محمدی گردآوری و از سوی انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای منتشر شده و در کتابفروشی‌های سراسر کشور و پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی به آدرس https://book-khamenei.ir/ در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها