چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱
تمدید مهلت شرکت در جشنواره «داستان قم»

مدیر انجمن ادبی پیرنگ با اشاره به برگزاری دومین جشنواره داستان‌نویسی استان قم در سطح ملی، از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 31 اردیبهشت خبر داد.

سیدمحمود میرصانعی مدیر انجمن ادبی پیرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در قم، ضمن اشاره به برگزاری دومین جشنواره ملی داستان‌نویسی استان قم در سه قالب داستانک، داستان کوتاه و داستان مصور، گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره  تا ۳۱  اردیبهشت تمدید شده است.
 
وی اضافه کرد: تاکنون بیش از ۱۰۰ اثر از شهرهای مختلف در ۴ محور با عنوان‌های زندگی و سیره کریمه اهل‌بیت و حضرت فاطمه معصومه (س)، آداب، رسوم، فرهنگ و اقلیم قم،  کرونا در جاریِ زندگی و معرفی و پاسداشت مدافعان سلامت ارسال شده است.
 
میرصانعی تصریح کرد: بخش‌­های جشنواره از داستانک (حداکثر ۳۰۰ کلمه)، داستان کوتاه (حداکثر ۵۰۰۰ کلمه) و داستان مصوّر (فتورمان) تشکیل شده است که هر شرکت کننده می‌تواند در هر بخش حداکثر سه اثر ارسال کند و نباید آثار ارسالی در سایر جشنواره‌ها حائز رتبه شده باشد.
 
مدیر انجمن ادبی پیرنگ به نحوه ارسال آثار اشاره کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می توانند آثار خود را به ایمیل جشنواره به نشانی dastaneqom@gmail.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها