شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
همکاری «فراکتاب» و سازمان مدیریت صنعتی برای تولید 40 عنوان کتاب صوتی

فروشگاه اینترنتی «فراکتاب» و سازمان مدیریت صنعتی در زمینه تولید 40 عنوان کتاب صوتی همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) سازمان مدیریت صنعتی با همکاری فروشگاه الکترونیکی کتاب کتابخوان (فراکتاب) 40 عنوان  از جدید‌ترین محصولات خود را در قالب صوتی به مخاطبان عرضه می‌کند.  
     
هفت عنوان از این مجموعه  در «فراکتاب» به نشانی (http://www.faraketab.ir/content/person/4278/1) قابل دسترسی است. 

کتاب پرفروش «Rich Habits» از جمله این کتاب‌هاست. تام کارلی، نویسنده این کتاب معتقد است که 63 درصد افراد ثروتمند در مسیر رفت‌وآمد خود، به کتاب صوتی گوش می‌دهند و افراد فقیر، تنها 6 درصد!!

«فراکتاب» در نظرسنجی از کارشناسان سازمان مدیریت صنعتی درباره راهکار‌ها  آشنایی مدیران با آخرین نتایج پژوهش‌هایی با موضوع «مدیر موفق از طریق کتاب صوتی» به این نتیجه رسیده است که با توجه به مشغله زياد بیشتر مديران و نياز آن‌ها به روزآمدی، كتاب‌های صوتی می‌توانند در ساعات خالی يا همان ساعات از دست‌ رفته، راه‌حل مناسبی برای تكامل دانش مديريتی مديران باشند و نياز آن‌ها را به مطالعه كتاب چاپی و يا شركت در دوره‌های آموزشی تا حدی كاهش دهد.

کتاب‌های جدید سازمان مدیریت صنعتی، به شیوه نمایشنامه روایت شده‌اند. نطرسنجی دیگر «فراکتاب» از کارشناسان سازمان مدیریت صنعتی درباره تغییر رویکرد در انتشار کتاب از سنتی به‌صورت نمایشنامه نیز نشان داده که ايجاد جذابيت بيشتر برای مخاطبان و روش‌های آموزش‌های ضمن خدمت در ایران مبتنی بر روش‌های تئوری، ارائه تجربيات و دانش موجود در كتاب‌های بزرگ جهان در قالب نمايشنامه می‌تواند علاوه بر جذابيت بيشتر، تاثير و نفوذ و ماندگاری بيشتری را نيز به دنبال داشته باشد.



 
 
 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها