سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
همایش «مصلح بیدارگر» با حضور وزیر ارشاد در اسدآباد برگزار می‌شود/ نمایشگاهی از آثار پژوهشی اسدآبادی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در همایش «مصلح بیدارگر» که پنجشنبه (14 اسفند) برگزار خواهد شد، به استان همدان سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) فاضل عبادی اظهار کرد: همایش بزرگداشت سیدجمال‌الدین اسدآبادی با عنوان «مصلح بیدارگر» پنجشنبه (14 اسفندماه) در مجتمع فرهنگی و هنری سیدجمال‌الدین شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی میهمان ویژه این مراسم خواهد بود، ادامه داد: این همایش با حضور مجمع نمایندگان استان، ائمه جمعه، مسئولان ارشد استان، رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

عبادی بیان کرد: در این همایش علاوه بر سخنرانی‌ مسئولان، سه تن از استادان حوزه و دانشگاه به ارائه مقاله می‌پردازند و از حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خسروشاهی تجلیل خواهد شد.

وی افزود: در حاشیه برگزاری این همایش، نمایشگاهی نیز از اسناد و عکس‌های سید جمال‌الدین اسدآبادی و آثار پژوهشی و کتاب‌های مربوط به ایشان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسدآباد برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان این‌که 12 تا 18 اسفندماه در شهرستان اسدآباد با عنوان هفته سیدجمال‌الدین اسدآبادی نامگذاری شده است، افزود: ارگان‌ها و ادارات شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای برای این هفته تدارک دیده‌اند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها