پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۰
کارگاه تخصصی ادبیات دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود

سرپرست واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزای کارگاه تخصصی ادبیات با موضوع «جریان شکل‌گیری ادبیات دفاع مقدس از آغاز تاکنون» در این استان خبر داد.-

مریم برزگر با بیان این مطلب به خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: ترغیب نویسندگان، شاعران و هنرمندان برای تولید اثر در حوزه دفاع مقدس، آسیب‌شناسی ادبیات دفاع مقدس و ارتقای سطح دانش ادبی هنرمندان همدانی از اهداف برگزای کارگاه تخصصی ادبیات دفاع مقدس به شمار می‌آیند.

وی با بیان این‌که این مراسم با حضور عباس احمدی، شاعر برجسته حوزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد، گفت: شعرخوانی شاعران حاضر در این مراسم از برنامه‌های جانبی این کارگاه محسوب می‌شود.

سرپرست واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان با اشاره به این‌که حضور در این کارگاه برای تمامی مردم و علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس و انقلاب، شاعران و نویسندگان آزاد است، عنوان کرد: نویسندگان و شاعران نوپا در این مراسم با اصول و چارچوب نگارش در عرصه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی آشنا می‌شوند.

برزگر بیان کرد: این کارگاه با هدف گرامیداشت هفته دفاع مقدس، شنبه (ششم مهرماه 92) از ساعت 15 تا 17 در سالن شماره 2 سینما قدس استان همدان برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط