شنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۴
ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» به پله 32 رسید

سی‌ودومین شماره از ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» منتشر شد. در این اثر گزارشی از افتتاح نخستین کارگاه آموزشی صنعت چاپ کشور ارایه شده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «افزایش قیمت ارز دولتی موجب افزایش تورم خواهد شد» عنوان یادداشت روز این شماره از ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» است که توسط فاطمه نوری‌صفت نوشته شده است.

از میان مقالاتی که در سی‌ودومین شماره از ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» ارایه شده‌اند، می‌توان به مقاله‌های «لیزر و کاربرد آن در صنعت»، «تهیه نانو کامپوزیت حاصل از پلی‌اتیلن ترفتالات با مونت‌موریلونایت و بررسی خواص آن»، «ارایه راه‌حل‌ مناسب برای ارتقای ماشین‌آلات بسته‌بندی برای نیازهای امروز و فردا»، «ارگونومی کامپیوتر و چاپ»، «مواد شیمیایی به‌کار رفته در چاپ سیلک» و «قانونمند شدن مواد اولیه در بسته‌بندی صنایع غذایی در ژاپن» اشاره کرد.

مخاطبان در این شماره از ماهنامه «صنایع چاپ و بسته‌بندی» گزارش‌هایی از همایش بزرگداشت محمد عطایی‌فرد از استادان صنعت چاپ، افتتاح نخستین کارگاه آموزشی صنعت چاپ کشور، دومین کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ و اتحادیه چاپخانه‌داران مشهد را مطالعه می‌کنند.

«اخبار چاپ و بسته‌بندی» عنوان بخش پایانی این ماهنامه را تشکیل می‌دهد که به تشریح خبرهایی مانند «اعلام پاسخ مقام معظم رهبری به استفتائات درباره حقوق ناشران و مولفان»، «امضای تفاهمنامه حمایتی صنعت چاپ توسط معاونان وزارتخانه‌های ارشاد و صنعت، معدن و تجارت»، «ضرورت بومی‌سازی دانش روز دنیا در حوزه چاپ» و «گرانی کاغذ مشکل اصلی صحافان است» می‌پردازد. 

سی‌ودومین شماره ماهنامه «صنايع چاپ و بسته‌بندي» به مدير مسوولي بابك شيرخاني با 84 صفحه منتشر شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط