یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
برنامه‌های جشنواره شعر فجر در استان اصفهان اعلام شد

عباس شاه‌زیدی، شاعر و دبیر علمی ششمین جشنواره شعر فجر در استان اصفهان، از شعرخوانی 33 شاعر برگزیده و تجلیل از خسرو احتشامی، شاعر پیشکسوت اصفهانی در پنج‌شنبه 27 بهمن خبر داد._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) استان اصفهان پنج‌شنبه (27 بهمن) میزبان شاعران استان‌های اصفهان، یزد و شهرکرد در بخش استانی ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر است.

شاه‌زیدی در گفت‌و‌گو با «ایبنا» درباره جزئیات برنامه‌های جشنواره شعر فجر در استان اصفهان گفت: یک نشست شعرخوانی در مجموعه فرهنگی استاد فرشچیان در نظر گرفته شده است. این نشست از ساعت 15 آغاز می‌شود و در دو بخش ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: از هر استان 11 شاعر برگزیده انتخاب شده‌اند و طی این نشست 33 شاعر برگزیده این استان‌ها به شعرخوانی می‌پردازند. همچنین از خسرو احتشامی، شاعر پیشکسوت اصفهانی نیز تجلیل خواهد شد.

وی افزود: سه مهمان نیز از تهران در این نشست حضور خواهند داشت. مرتضی کاخی و محمدعلی مجاهدی از جمله شاعرانی هستند، که احتمال دارد به عنوان مهمان در نشست شعرخوانی حضور یابند.

وی در پایان به برپایی نشست دیگری به مناسبت جشنواره شعر فجر اشاره و تصریح کرد:‌ چهارشنبه 19 بهمن، نشست شعرخوانی دیگری با حضور 24 شاعر منتخب استان اصفهان برگزار و از حسین سرور، یکی از شاعران پیشکوست اصفهانی تجلیل شد. 

اختتامیه ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر اول اسفند در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط