چهارشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
داوری ششمین جشنواره شعر فجر از امروز آغاز شد

دبیر ششمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر از آغاز مرحله مقدماتی داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر فجر از صبح امروز (چهارشنبه پنج بهمن) خبر داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ششمین جشنواره شعر فجر، بیگی‌حبیب‌آبادی گفت: بخش مقدماتی داوری آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره شعر فجر از صبح امروز (پنج بهمن) آغاز شده است و تا جمعه (هفت بهمن) ادامه دارد.

وی ادامه داد: داوری آثار در این دوره از جشنواره طی مدت سه هفته و در چند مرحله انجام می‌شود. مرحله دوم داوری آثار در هفته دوم بهمن خواهد بود، تا 28 بهمن نیز داوری‌ها به اتمام می‌رسد و به نتیجه نهایی دست می‌یابیم.

دبیر ششمین جشنواره شعر فجر به کدگذاری آثار رسیده به جشنواره اشاره کرد و گفت: تمامی آثار در مراحل مختلف داوری براساس کد در اختیار داوران قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر نام‌ها برش خورده و جلد کتاب‌ها جدا شده است، تا هیچ‌گونه شک و شبهه‌ای در داوری‌ها باقی نماند.

وی افزود: در روز اعلام نتیجه داوری، رمزگشایی نام شاعران در حضور تیم داوری، رییس شورای سیاستگذاری، دبیران جشنواره شعر فجر و ناظران صورت می‌گیرد و برگزیدگان نهایی در حضور این جمع اعلام می‌شوند.

بیگی‌حبیب‌آبادی در پایان گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره شعر فجر تا 25 دی اعلام شده بود، اما ما در دبیرخانه جشنواره، به دلیل تعطیلی‌های این هفته و همچنین تاخیرهای احتمالی در رسیدن آثار از طریق پست، آثاری را که زمان تحویل آن‌ها به پست 25 دی باشد، کماکان قبول می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط