یکشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷
بهترين کتاب‌خوانان الکترونیکی در جشنواره‌ي امام رضا (ع) معرفی شدند

کودکان و نوجوانان برگزیده‌ي نخستین جشنواره‌ي بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی امام رضا(ع) هم‌زمان با دهه‌ي کرامت در مشهد مقدس معرفی شدند.

ايبنا نوجوان: آیین اختتامیه‌ي نخستین جشنواره‌ي بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی امام رضا(ع) با تقدير از برگزيدگان اين رقابت به كار خود پايان داد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون درباره‌ي آمار شرکت‌کنندگان در این جشنواره و نحوه‌ي انتخاب برگزیدگان گفت: این جشنواره از 30 فروردین 1390 آغاز شد و تا 27 شهریور امسال ادامه یافت، در مجموع 1376 نفر از نقاط مختلف کشور در اين رقابت شرکت کردند که خوشبختانه تنوع، گستردگی و پراکندگی شرکت کنندگان تمام استان‌ها و حتی روستاهای کشور را نیز در برگرفت. 

او اضافه كرد: پس از اتمام مهلت شرکت در مسابقه، از میان برترین پاسخ‌دهندگان به پرسش‌ها، سه نفر، در سه مقطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان به قید قرعه انتخاب شدند تا ضمن حضور در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد مقدس، لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه ویژه‌ای را به آنان اهدا شود.

علی گنج کریمی از «امین هنرجو»، «شکوفه بابایی» و «محمدمهدی صالحی» به ترتیب از روستای محمدآباد طبر شهرستان بجنورد، بندرعباس و پاوه باینگان در استان کرمانشاه به عنوان برگزیدگان این دوره از جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی نام برد و گفت: سه نفر برتر این جشنواره هر کدام مبلغ سه میلیون ریال کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و زیارت حضرت رضا علیه السلام را دریافت می‌کنند. ما علاوه بر این سه نفر به 300 شرکت کننده دیگر در این جشنواره نیز جوایزی را به رسم یادبود اهدا می‌کنیم و امیدواریم با برنامه‌ریزی و گسترش ادامه این رقابت ارزشمند بتوانیم برای سال‌های آینده امکان و فرصت بیشتری برای حضور کودکان و نوجوانان در جشنواره بین‌المللی کتاب‌خوانی الکترونیکی امام رضا علیه السلام فراهم کنیم.

در این جشنواره چهار عنوان کتاب از مجموعه تولیدات انتشارات کانون شامل «خوشبوتر از گلاب» (گروه سنی ب، ج)، «صبح روز عید» (گروه سنی د، ﻫ )، «اعترافات غلامان» (گروه سنی ﻫ ) و «میهمان طوس» (گروه سنی ﻫ ) بر روی سایت مسابقات اینترنتی کانون قرار گرفت و شركت‌كنندگان پس از دريافت فايل Pdf كتاب، به پرسش‌هاي مطرح شده درباره‌ي آن پاسخ دادند.

منبع خبر: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها