دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
برگزاری پنجمین جشنواره سراسری داستانک کُردی در مهاباد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری «داستانک کُردی» اوایل سال آینده به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

سیامند جوانبخت، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در آذربایجان‌ غربی، گفت: پنجمین دوره جشنواره سراسری «داستانک کُردی» اوایل سال آینده به میزبانی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره داستانک کردی از سوی سرویس فرهنگی پایگاه خبری «هاژه» و با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.  داستان‌نویسان در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب داستانک کُردی با موضوع آزاد با یکی از گویش‌های زبان کُردی بە این جشنوارە ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهاباد ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در بخش فرعی و طراحی لوگوی اختصاصی و دائمی این جشنواره نیز می‌توانند اثرهای خود را به دبیرخانه آن ارسال کنند.

جوانبخت در ادامه سخنان خود با بیان این‌که ۲۵ اسفندماه آخرین فرصت ارسال آثار است، گفت: شرکت‌کنندگان مطالب را با نرم افزار word  فونت unikurd  و سایز ۱۴ به ایمیل festival.haje@gmail.com ارسال کنند؛ همچنین شرکت کنندگان خلاصه‌ای از مشخصات خود را به همراه شماره تماس و یک قطعه عکس ضمیمه آثار ارسالی کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شمارەهای ۰۹۱۹۴۱۰۵۴۲۳ و ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ تماس بگیرند.

در آخرین دور این جشنواره، در مجموع ۲۷۷ اثر از ۱۵۱ داستان‌نویس به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از تطبیق آثار با شرایط و چارچوب‌های تعریف شده، ۲۶۵ اثر از ۱۴۲ داستان‌نویس به بخش داوری راه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها