پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲
هشتمین مسابقه کتابخوانی «پدرانه» فراخوان داد

زنجان- هشتمین مسابقه کتابخوانی پدرانه با هدف تبیین نقش و جایگاه پدر فراخوان داد و منبع این مسابقه نیز از کتاب « گفت‌گویی که به عشق انجامید» است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ هشتمین مسابقه کتابخوانی پدرانه با هدف تبیین جایگاه پدر و نقش آنها در موفقیت فرزندان برگزار می‌شود.

منبع این مسابقه کتابخوانی؛ از «کتاب گفتگویی که به عشق انجامید» به نویسندگی استاد مهدی عدالتیان است.

طبق فراخوان اعلامی مهلت شرکت در این مسابقه تا دهم اسفندماه بوده و قرعه‌کشی برای انتخاب برندگان روز هجدهم اسفندماه انجام خواهد شد.

سهم نیم درصدی کتابخانه‌ها از شهرداری قیدار پیگیری می‌شود

در جلسه مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با شهرداری قیدار بر پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی از محل درآمد شهرداری تاکید شد.

بر این اساس قرار است؛ تا انتهای سال جاری سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از محل درآمد شهرداری این شهر پرداخت شود.

اولین رویداد بزرگ «مربی شو» برگزار می‌شود

رویداد بزرگ «مربی شو» در راستای توسعه عدالت آموزشی و فرهنگی و با هدف مهارت افزایی کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی کشور برگزار می شود.

شرکت در این رویداد رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رویداد «مربی شو» به کانال‌های ارتباطی کتابخانه‌های عمومی مراجعه کنند.

محفل انس با قرآن کریم در خرمدره برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم و شهدا در مسجد امام حسین (ع) شهرستان خرم دره با حضور استاد عتیق زاده و استاد میثم محمدی و با حضور حافظان و قاریان شهرستانی برگزار و همچنین به همت کانون نینوای روستای ارجین محفل انس با قرآن و شهدا در این روستا برگزارشد.

همچنین در این مراسم جمعی از حافظان و قاریان کلام وحی از شهرستان به تلاوت آیات منتخب قرآن کریم پرداختند و ثواب آن را نثار ارواح طیبه شهیدان انقلاب اسلامی کردند و در ادامه برنامه مسابقه قرآنی و حلقه معرفتی برای نوجوانان جهت آشنایی با مبانی و سیره اهل بیت علیه السلام و مفاهیم قرآنی تشکیل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط