شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
برگزاری جلسات جمع‌‎خوانی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در بقاع متبرکه

زنجان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر؛ کرسی‌های تلاوت قرآن کریم و جلسات جمع خوانی به میزبانی بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته این برنامه‌های فرهنگی در قالب برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی در حرم حضرت قیدار نبی (ع)، برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان و برگزاری مسابقه کتابخوانی به میزبانی آستان مقدس امامزادگان اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: برپایی غرفه روایت‌گری عفاف و حجاب و مشاوره خانواده‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان، اجرای طرح قرار دوازدهم در روز دوازدهم هر ماه با هدف ارائه خدمات اجتماعی و کمک معیشتی به افراد کم بضاعت و توزیع بسته‌های معیشتی، سخنرانی‌های بصیرتی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی به میزبانی بقاع متبرکه استان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین از فعالیت ۲۰ مبلغ بومی در ایام دهه فجر به منظور برگزاری جلسات تبینی درباره دستاوردهای انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: همچنین ۴ مبلغ اعزامی از قم نیز در این ایام فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه توزیع کتابچه‌های تبیینی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه نیز از دیگر برنامه‌های اوقاف در این ایام است، افزود: در این کتابچه‌ها موضوعات و مسائل مربوط به بقاع متبرکه و همچنین دستاوردهای حاصل شده در حوزه وقف تشریح شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط