دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
اجرای پویش کتابخوانی «جای پای عیسی» در زنجان

زنجان- به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر پویش کتابخوانی «جای پای عیسی» در زنجان اجرا می‌شود.

‌به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان؛ به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر برنامه‌های کتابخوانی با موضوع دستاوردهای انقلاب از طرف دستگاه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

از جمله این برنامه‌ها پویش کتابخوانی «جای پای عیسی» است که با مشارکت دستگاه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

کتاب «جای پای عیسی» داستان زندگی شهید عیسی محمدلو است که به روایت همسر این شهید نوشته شده است.

این کتاب روایتی متفاوت از زندگی عاشقانه که در محور سبک زندگی و خانواده است و این مجموعه با توجه به نیازهای امروز جوانان الگوهای واقعی برای زندگی مدرن امروزی معرفی می کند که روایت گر آن همسران شهدا هستند.

کتاب جای پای عیسی شماره دوم از مجموعه ماه رخ روایتی عاشقانه و غریبانه از زندگی شهید عیسی محمدلو و مولود جعفری است.

برگزاری محفل بزرگ قرآنی در خدابنده

محفل بزرگ قرآنی به مناسبت چهل و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور قاریان برتر کشوری در بقعه حضرت قیدار نبی (ع) خدابنده برگزار می‌شود.

در این محفل بزرگ از وجود قاریان ارجمند بین المللی، کشوری و استانی از جمله استاد حامد شاکرنژاد، استاد مهدی غلام نژاد و استاد سید مهدی موسوی استفاده خواهد شد.

این محفل با هدف ارتقای سطح قرآنی شهرستان و تشویق قرآن آموزان و علاقه مندان به این فعالیت در این عرصه افتخار آمیز با همکاری هئیت قرآنی ولایت برنامه ریزی و تدارک شده است.

از جوایز در نظر گرفته شده در این محفل ۲ کمک هزینه سفر مشهد مقدس و ۸ هدیه نقدی نیز از محل درآمدهای موقوفات این شهرستان به نفرات برنده است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد

در حال حاضر ۳۸۶ باب کانون مساجد در استان زنجان فعال است که ۱۶۲ باب از این کانون ها در مساجد شهری و ۲۲۳ باب در مساجد روستایی تاسیس شده است.

کانون‌های مساجد شبکه اجتماعی گسترده‌ای در سطح استان محسوب می‌شوند که زمینه عدالت فرهنگی در مناطق محروم استان را فراهم می‌کنند.

در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برنامه‌های متعددی در قالب جمع خوانی قرآن کریم، تجلیل از حافظان و قاریان قرآنی، تجلیل از نفرات برتر کنکور عضو در کانون مساجد، برگزاری نشست کتابخوانی و همچنین ساعت نماز به مناسبت دهه فجر در کانون‌های مساجد اجرایی خواهد شد.

از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر؛ مسابقه کتابخوانی است که ویژه اعضای کانون‌های مساجد اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط