پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
پویش خوانش کتاب همزمان با دهه فجر در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: پویش خوانش کتاب همزمان با دهه فجر در زنجان اجرا می‌شود.

حجت‌‎الاسلام علیرضا عیسی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان؛ مسئولیت کمیته کودک و نوجوان را در دهه فجر به عهده دارد و در همین راستا برنامه‌های متعددی را طی دهه فجر اجرایی خواهد کرد.

وی از اجرای پویش خوانش کتاب همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: معرفی هر چه بیشتر پویش توسط همکاران در مراکز و مدارس و همچنین توسط مسئولین کانون مدرسه (کانونیاران) برای مخاطبین و معلمان از اهداف اجرای این برنامه است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همچنین از اجرای برنامه هنرمندان کوچک خبر داد و افزود: ساخت نمادهای مربوط به انقلاب اسلامی با گل سفال و کاردستی و برگزاری کارگاه هنری با عنوان (چهره‌های بدون شرح)، تکمیل کاریکاتورهای نیمه تمام توسط کودکان، در مراکز و مدارس با راهنمایی همکاران فرهنگی هنری از دیگر برنامه‌های اجرای در دهه فجر است.

عیسی‌خانی ادامه داد: اجرای برنامه های فرهنگی هنری ادبی در روستای حلب زرین آباد در صورت مناسب بودن شرایط جوی در قالب پیک امید و برگزاری دوره اموزشی برای رهبران گروه های سرود شرکت کننده در جشنواره سرود مرحله استانی در صورت همکاری آموزش و پرورش در قالب نغمه‌ها و آوا سایر برنامه‌های اجرایی کانون پرورش فکری در دهه فجر است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های عمومی و نشست اعضای انجمنها با محوریت پیروزی انقلاب و موارد مربوطه، انعقاد تفاهم نامه با موضوع فعالیتهای مشترک برای کودکان و نوجوانان و استفاده از ظرفیتهای مشترک، اختصاص روزانه بخشی از ظرفیت سالن نمایش کانون به کودکان و نوجوانان تحت حمایت بهزیستی و موسسات خیریه و اکران رایگان نمایش برای این عزیزان نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان افزود: اجرای برنامه قصه‌گویی در مدارس و مساجد؛ نمایش کلاس پرحاشیه، اجرای برنامه هزار پنجره یک پرواز نیز از سایر برنامه‌هایی است که برای دهه فجر در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، برگزاری اردوی شبانه‌روزی، برگزاری مسابقه قرآنی حفظ سوره مبارکه فجر، گلباران مزار شهدا، آشنایی کودکان با انقلاب اسلامی، مسابقه نقاشی، برنامه جشن انقلاب با طعم کتاب، قصه‌گویی، مسابقه نقاشی و رنگ‌آمیزی پرچم، تشکیل گروه سرود انقلابی، دیدار و تکریم خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا نیز از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه فجر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط