جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
برگزاری قریب به ۲۰ دوره آموزشی قرآن در دارالقرآن کریم زنجان

زنجان- مدیر موسسه دارالقرآن کریم زنجان با اشاره به اینکه قریب به ۲۰ دوره حفظ قرآن و مفاهیم قرآن کریم در دارالقرآن برگزار می‌شود، گفت: این دوره‌ها در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

محمود رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان اظهار کرد: دارالقرآن کریم زنجان به عنوان تخصصی‌ترین مرجع ارائه آموزش‌های قرآنی به صورت مستمر دوره‌های آموزشی مربوط را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دارالقرآن کریم زنجان بیش از ۳۰ شعبه در استان دارد، افزود: دوره‌های آموزشی دارالقرآن کریم به صورت فصلی و در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

رنگرز با اشاره به اینکه قریب به ۲۰ دوره حفظ قرآن و مفاهیم قرآن کریم در دارالقرآن برگزار می‌شود، گفت: روخوانی، روانخوانی مقدماتی و تکمیلی، فصیح خوانی، تجوید سطح یک و دو، قرائت تقلیدی سطح یک و دو، حفظ جزء ۳۰، حفظ یک جزء، حفظ دو جزء، حفظ ۵ جزء و ۳۰ جزء و مفاهیم مقدماتی و تکمیلی قرآن از جمله دوره‌هایی است که توسط دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شناسایی استعدادهای برتر و تربیت حافظان قرآنی از اولویت‌های دارالقرآن کریم است، افزود: خوشبختانه استقبال از دوره‌ها بالا بوده و هر سال شاهد کسب رتبه‌های برتر از سوی قرآن آموزان هستیم.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان در ادامه از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: در این محفل انس قاریان ممتاز استان از جمله صمد نداری و مهدی کردلو و محمدرضا امیرخانی به تلاوت آیات قرآن مجید پرداختند.

رنگرز گفت: در این محفل قرآنی به مناسبت دهه مبارک فجر به قید قرعه به سه نفر کمک هزینه زیارتی مشهد مقدس از طرف دارالقرآن کریم زنجان اهدا شد.

وی تصریح کرد: محافل انس با قرآن کریم در دارالقرآن در اغلب مناسبت‌های ملی و مذهبی با حضور قاریان و حافظان استانی و کشوری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط