سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲
۳ عنوان کتاب نویسنده دره‌شهری رونمایی شد

ایلام- با حضور جمعی از اهالی قلم و مسئولان، از ۳ عنوان کتاب نویسنده دره‌شهری رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، روز دوشنبه دوم بهمن‌ماه در فرمانداری شهرستان دره‌شهر با حضور سمیه حیدری مدیرکل کتابخانه‌های استان ایلام، هوشنگ طاهری فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات و اهالی قلم و ادب، از کتاب‌های «فن نویسندگی و مکاتبات اداری»، «۱۰ راز افراد موفق» و «کلبه‌ای در غبار» اثر یوسف گوهری نویسنده و ناشر دره‌شهری رونمایی شد.

این آئین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تبریک اعیاد و تقدیر از نویسنده، گفت: باید نگاه ویژه‌ای به کتاب و کتابخانه داشته باشیم و ان‌شاالله در ایام الله دهه مبارک فجر برنامه تالیف خاطرات دانش آموزان دوران انقلاب در دستور کار این اداره‌کل قرار دارد.

در این آئین، یوسف گوهری، نویسنده و ناشر دره‌شهری، ۴۰ جلد از کتاب های منتشرشده اش را به کتابخانه عمومی شهرستان اهدا کرد.

به گزارش ایبنا؛ یوسف گوهری، اول فروردین‌ماه سال ۱۳۳۹ در روستای اَرَمُو از توابع دره‌شهر استان ایلام متولد شد. وی تا پنجاه سالگی نه شعر سروده و نه داستانی نوشته بود، اما با اراده و عشق به نوشتن و سرودن، موفق شد کتاب‌های: موفقیت، زنگ زمان، راه وصل، ‫پنج ضلعی موفقیت، نیکنامان، انتخاب، کلبه‌ای در غبار، فن نویسندگی و مکاتبات اداری، ۱۰ راز افراد موفق، الان موفقیت و… را تالیف و منتشرکند و چند عنوان دیگر هم زیر چاپ دارد. وی هم اکنون مدیر نشر چامه‌سراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها