یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
حضور ۸۰ هیئت تجاری از کشورهای منطقه در نمایشگاه چاپ تهران

۸۰ هیئت تجاری داخلی و خارجی از بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران بازدید می‌کنند.

جلیل غفاری‌رهبر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، با اشاره به برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران، عنوان کرد: نمایشگاه امسال در متراژی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع در ۱۲ سالن با حضور جمع گسترده‌ای از فعالان حوزه چاپ و بسته‌بندی و صنایع وابسته برگزار خواهد شد.

وی درباره بخش خارجی نمایشگاه و شرکت‌کنندگان این بخش، توضیح داد: نمایندگانی از کشورهای آلمان، فرانسه، چین و هند جدیدترین دستاوردهای خود را در بخش‌های مختلف چاپ و بسته‌بندی به نمایش خواهند گذاشت.

غفاری‌رهبر با بیان اینکه امسال بر عرضه نوآوری‌های جدید صنعت چاپ در این رویداد نمایشگاهی تاکید داشتیم، گفت: انجمن‌ها و تشکل‌های صنعت چاپ مثل هرسال در این نمایشگاه حضور دارند و به‌دنبال تعامل و ارتباط با صنف و فعالان بخش‌های مختلف چاپ هستند.

وی همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع درحاشیه نمایشگاه خبر داد و افزود: چهار روز نمایشگاه، مجموعه‌ای از کارگاه‌ها، دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی با موضوعات روز صنعت چاپ با حضور استادان خبره پیش‌بینی شده است.

به‌گفته غفاری‌رهبر، هماهنگ شده است که ۸۰ هیئت تجاری از داخل و کشورهای منطقه برای آشنایی با دستاوردها و فعالیت‌های چاپ ایران از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

به گزارش ایبنا؛ بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی تهران ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها