جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
ترویج فرهنگ کتابخوانی از اهداف اصلی طرح «آفتاب کتاب» است

آذربایجان‌غربی-رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت از اهداف طرح «آفتاب کتاب» بوده و توانمندسازی، تعالی فردی و پرورش خلاقیت مهم‌ترین محورهای این طرح است.

حسن سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ارومیه، گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و به منظور کمک به غنی‌سازی اوقات فراغت کاربران کتابخانه همچنین فرهنگ سازی، کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی در رشته‌های مختلف هنری و علمی در کتابخانه‌های شهرستان مهاباد در حال برگزاری است.

سالاری گفت: در راستای طرح «آفتاب کتاب» کارگاه آموزشی نقاشی خلاقانه ویژه کودکان به همت کتابخانه فجر و شیخ شلتوت برگزار شد.
 
وی افزود: کودکان با حضور در کارگاه آموزش نقاشی علاوه بر یادگیری مهارت‌های طراحی و نقاشی، مجالی برای گفت وگو یافته و تمرین در کنار هم بودن در یک محیط فرهنگی کردند.
 
سالاری ادامه داد: کارگاه مذکور تا 12 جلسه برای اعضای کودک کتابخانه فجر دوره پیشرفته زیر نظر مربی مدعو در روزهای زوج ادامه خواهد داشت، که والدین می‌توانند با مراجعه به این کتابخانه برای ثبت نام فرزندان خود در گروه سنی ۶ تا ۱۲ سال اقدام نمایند.
 
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهاباد افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت از اهداف طرح «آفتاب کتاب» بوده و توانمندسازی، تعالی فردی و پرورش خلاقیت مهم‌ترین محورهای این طرح است که در راستای آن، برنامه‌های متنوع ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان، گروه‌های خاص و مادران و زنان خانه دار در کتابخانه‌‌های شهرستان مهاباد اجرا می‌شود.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها