پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
کرمان میزبان بخش فرهنگی سوگواره ملی «بچه‌های اربعین» است

کرمان-کانون پرورش فکری استان کرمان میزبان بخش ویدئوپادکست و قصه‌گویی سوگواره ملی «بچه‌های اربعین» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کرمان، سوگواره فرهنگی، هنری و ادبی «بچه‌های اربعین» با هدف بهره‌مندی از فرصت محرم و اربعین برای آگاهی‌بخشی و آشنایی بیشتر با جلوه‌‌های معنوی و اجتماعی واقعه عاشورا، به‌ تصویر کشیدن آیین عاشورایی و سنت‌های عزاداری اربعین، فراهم‌ کردن زمینه‌‌ برای شناخت وجوه اخلاقی امام حسین(ع) و واقعه کربلا برای کودکان و نوجوانان همزمان با این ایام در سراسر کشور برگزار می‌شود.

این سوگواره در بخش‌های فرهنگی ویدئو پادکست و قصه‌گویی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان و برای گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال و با محوریت راهپیمایی روز اربعین، آیین و سنت‌های محرم و اربعین و مهمانان کوچک امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

ویدئو تولید شده می‌تواند محصولی تک‌نفره یا گروهی(حداکثر ۲ نفر) و با مدت زمان ۵ تا ۱۰ دقیقه‌ای باشد. همچنین لازم است ساختار اصلی یک ویدئوپادکست از جمله آرم، نام‌گذاری، کیفیت فنی صدا و تصویر رعایت شود و حجم فایل ارسالی در قالب mp۴  بیشتر از ۴۰۰ مگابایت نباشد.

در بخش قصه‌گویی قالب‌های اجرایی، قصه‌گویی صحنه‌ای، نقالی و پرده‌خوانی مشخص شده است و علاقه‌مندان باید فیلم قصه‌ خود را با مدت زمان هفت تا ۱۵ دقیقه به نشانی دبیرخانه بارگذاری کنند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می‌توان با شماره‌های ۳۳۲۴۳۵۴۶-۰۳۴ و ۷- ۳۲۲۰۴۲۶-۰۳۴ داخلی ۱۲۲ تماس گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها