دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
رشد 40 درصدی صدور مجوز کانون آگهی و تبلیغاتی با استفاده از سامانه تبلیغات

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی اعلام کرد: در 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 200 مجوز جدید کانون آگهی و تبلیغاتی در کشور صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، عباس محمدیان، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی با اشاره به رشد 40 درصدی صدور مجوزها در این بخش به نسبت مشابه سال گذشته، اعلام کرد با طراحی «سامانه جامع الکترونیکی» با عنوان «سامانه تبلیغات» در سال جاری، تمامی امور مربوط به فعالیت در حوزه تبلیغات با هماهنگی کامل با استان‏ها به صورت الکترونیک انجام می‏شود.
 
وی افزود: مهم‏ترین بخش این سامانه، موضوع صدور پروانه فعالیت برای متقاضیان  تاسیس کانون آگهی وتبلیغاتی در سراسر کشور است و متقاضیان با استفاده از آن، می‏توانند به راحتی تقاضای خود را ثبت کرده و هم‏چنین نظارت دقیقی بر روند رسیدگی به تقاضای خود تا صدور پروانه فعالیت که در کمترین مدت نسبت به سال‏های گذشته صورت می گیرد، داشته باشند.
 
مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌‏رسانی با استناد به آمار موجود گفت: از ابتدای سال‏ جاری تاکنون، حدود 310 تقاضا در سامانه ثبت شده که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته، شاهد افزایش و رشد 10 درصدی ثبت تقاضاها در این زمینه بوده‏ایم.
 
به گزارش ایبنا؛ به نقل از مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی در پایان تاکید کرد: برابر مقررات، هر یک از متقاضیان که نسبت به روند بررسی تقاضای خود یا تصمیم کمیته‏ های تبلیغات استان اعتراض دارند، می‏توانند از طریق سامانه یا تماس با دفتر تبلیغات و اطلاع‏رسانی، اعتراض خود را اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها