جمعه ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
نشست «بررسی تاثیرات طرح‌های فصلی بر گردش مالی صنعت نشر» برگزار می‌شود

میزگرد «بررسی تاثیرات طرح‌های فصلی بر گردش مالی صنعت نشر» از سلسله نشست‌های تخصصی خبرگزاری کتاب، با حضور کارشناسان و مشارکت اهالی نشر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)، با گذشت 6 سال از آغاز طرح‌های حمایتی و برگزاری 16 دوره طرح، به همت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) براساس رسالت نقد و گفت‌و‌گو، سلسله نشست‌های تخصصی با هدف بررسی ابعاد مختلف این رویداد از نظر اجرا، اثر‌گذاری اقتصادی، حمایتی و آینده طرح‌های حمایتی را برگزار می‌کند.

نخستین نشست
 نخستین نشست از سلسله نشست‌های ایبنا، شنبه ‌(8 خرداد‌ماه) با عنوان «بررسی تاثیرات طرح‌های فصلی بر گردش مالی صنعت نشر» ساعت 11 در اتاق گفت‌و‌گوی خبرگزاری کتاب ایران برگزار می‌شود.       

در این نشست علیرضا اسماعیلی، مشاور اجرایی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجید تیموری، مدیر کتاب‌فروشی‌‌های زنجیره‌ای نشر چشمه و محمدحسین متولی، مدیر انتشارات هوپا  به‌عنوان کارشناس حضور خواهند داشت.

با توجه به تکثر نظرات و انتقادات احتمالی نزد اهالی نشر و کارشناسان این حوزه، نشست‌ها در فضای وبیناری قابل دسترسی به صورت برخط برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را حول محورهای مربوطه، اظهار کنند.  

مشارکت وبیناری       
علاقه‌مندان می‌توانند در زمان تعیین شده برای هر نشست، از طریق آدرس زیر در وبینارهای تخصصی خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، مشارکت داشته باشند:

https://www.skyroom.online/ch/hadi_hir/book-ibna  


نخستین دوره طرح‌‌‌های حمایتی با عنوان «کتاب‌فروشی به وسعت ایران» همزمان با بیست‌و‌سومین دوره هفته کتاب برگزار شد. هدف از برگزاری طرح‌های حمایتی، تقویت کتاب‌فروشی‌‌ها به ویژه کتاب‌فروشی‌های کوچک در سراسر کشور تعیین شده است.  

معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 16 طرح گذشته، بیش از 266 میلیارد ریال اعتبار برای برگزاری طرح تخصیص داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط