جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
اختتامیه جایزه ادبی مشهد سرانجام فردا برگزار می‌شود

آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد که پیش از این دو بار به تعویق افتاده بود، فردا شب (شنبه) به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در خراسان رضوی، آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد که پیش از این دو بار به دلیل محدودیت‌های کرونایی و قرمز و نارنجی شدن وضعیت مشهد لغو شده بود، فردا شنبه 1 خردادماه برگزار می‌شود؛ البته به صورت برخط.

براساس اعلام صفحه اینستاگرامی جایزه ادبی مشهد قرار است آئین اختتامیه این جایزه شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲ به صورت مجازی برگزار شود و از همه اهالی و علاقمندان ادبیات دعوت شده است تا در این مهمانی مجازی حضور یابند.

مجری آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد احسان عبدی‌پور است و آئین آن به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی این جایزه ادبی پخش می‌شود.

یادآوری می‌شود، آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد که ابتدا قرار بود اسفند 1399 برگزار شود و به دلیل محدودیت‌های کرونایی لغو و به نیمه نخست فروردین 1400 موکول شده، مجددا به تعویق افتاده بود و قرار بود در صورت مناسب بودن شرایط، عید سعید فطر آئین اختتامیه جایزه ادبی مشهد در توس و کنار آرامگاه حکیم فردوسی، اخوان ثالث و شجریان برگزار شود که گویا این موضوع نیز محقق نشد. حالا قرار است این جایزه در فضای مجازی برگزیدگانش را معرفی کند.
 
جایزه ادبی مشهد، در دو بخش کتابِ منتشرشده و تک اثر منتشرنشده در قالب‌های داستان و شعر و در بخش روایت‌نگاری (با محوریت مشهد) در تابستان 99 اقدام به انتشار فراخوان کرد و حدود 1700 نفر از سراسر کشور در آن شرکت کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها