شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
«یک بوس برای گربه کوچولو» در بازار کتاب کودک پیدا شد

دو جلد از مجموعه کتاب‌های «بچه‌های حیوانات را دوست دارم» با نام‌های «من مامانو می‌خوام» و «یک بوس برای گربه کوچولو» از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، «من مامانو می‌خوام» با قلم «مارتین وادال» و تصویرگری «پاتریک بنسون» با ترجمه‌ حسین فتاحی منتشر شد. 

مخاطب این کتاب  گروه سنی «الف» و «ب» هستند. 

در بخشی از کتاب آمده: 

«هوا تاریک و ترسناک بود. چیزهای زیادی در اطراف آن‌ها تکان می‌خوردند و آن‌ها را می‌ترساندند. اما بچه‌ها مجبور بودند، شجاع باشند و نترسند.
سارا گفت: «مادر، موش و غذاهای خوشمزه برایمان می‌آورد.»
پرسی گفت: «من هم همین‌طور فکر می‌کنم.»
اما بیل گفت: «من مامان را می‌خواهم.» 

«من مامانو می‌خوام» در 24 صفحه رنگی، با شمارگان دو هزار نسخه، به قیمت سه هزار تومان از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر به چاپ رسید. 

«یک بوس برای گربه کوچولو» که با موضوع داستان‌های حیوانات نوشته شده، با قلم «کلیر فریدمن» و با تصویرگری «کارولین پدلر» و ترجمه حسین فتاحی منتشر شده است. 

مخاطبان این کتاب نیز گروه سنی «الف» و «ب» هستند. 

در داستان این کتاب گربه کوچولو و بازیگوشی که با مادرش در علفزار زندگی می‌کند، می‌خواهد همه چیزهایی را که در اطرافشان وجود دارد، بشناسد. 

در بخشی از این کتاب آمده: 

«در باغ و لابه‌لای سبزه‌ها حیوان‌های زیادی زندگی می‌کنند.
من رد آن‌ها را دنبال می‌کنم.
برای این کار باید آماده بایستی و با دقت نگاه کنی و ناگهان بپری و آن را بگیری.
وای! نه! این که دم مامانی است.» 

«یک بوس برای گربه کوچولو» در 16 صفحه رنگی، با شمارگان دو هزار نسخه، به قیمت دو هزار تومان و از سوی موسسه نشر و تحقیقات ذکر، کتاب‌های قاصدک در واحد کودک و نوجوان روانه کتابفروشی‌ها شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها