دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۰
انتشار کتاب کم‌‌سن‌ترین مولف دنیا در استان مرکزی

مدیرمسوول نشر «نویسنده» استان مرکزی مدعی شد که کتاب «هستی فرهادی» کم‌سن‌ترین مولف دنیا را با عنوان «قصه‌های من و ماژیکم» منتشر کرده است.-

علی فرهادی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، اظهار کرد: مجوز انتشار کتاب «قصه‌های من و ماژیکم» اثر هستی فرهادی را در آخرین روز چهار سالگی وی دریافت شد.

وی ادامه داد: سن کوچکترین نویسنده کتاب در کتاب رکوردها(گینس) بیش از چهار سال است و به ‌نظر می‌رسد «هستی فرهادی» کم‌سن‌ترین نویسنده دنیا باشد. البته تاکنون موفق به ثبت نام او در کتاب رکوردها نشده‌ایم.

مدیرمسوول نشر «نویسنده» بیان کرد: محتوای کتاب «قصه‌های من و ماژیکم» دربرگیرنده کاریکاتوری‌هایی است که مولف آن را کشیده و برای هر یک از آن‌ها داستانک‌های ساده‌ای را بیان کرده است.  

فرهادی عنوان کرد: برخی از نقاشی و کاریکاتورهای هستی فرهادی روی کاغذ انجام نشده بلکه بر دیوار یا اتومبیل طراحی شده بودند. بنابراین، با عکس و اسکن از آن‌ها توانستیم کتاب را تکمیل و منتشر کنیم.

وی گفت: نخستین چاپ کتاب «قصه‌های من و ماژیکم» اثر هستی فرهادی با شمارگان یک هزار نسخه، در 12 صفحه و به بهای 20 هزار ريال از سوی نشر «نویسنده» استان مرکزی تابستان 1391 منتشر شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۳
    آفرین به این نویسنده کوچولو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها