پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۰
اطلاع‌رسانی در مسابقات چاپ باید تقویت شود

طراح و گرافیست فعال در حوزه صنعت چاپ با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی در مسابقات چاپ، گفت: اطلاع‌رسانی در این حوزه نسبتا ضعیف بود و بسیاری از فعالان عرصه چاپ حتی در جریان برگزاری این مسابقات قرار نگرفتند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از ستاد خبری یازدهمین دوره مسابقات صنعت چاپ، مسعود نجات عنوان کرد: مسوولان و دست اندرکاران برگزاری این مسابقات باید شرایطی برای اطلاع‌رسانی فراهم کنند تا بخش عمده‌ای از فعالان حوزه چاپ آثار برجسته خود را به دبیرخانه ارسال کنند. 

وی ادامه داد: شیوه کنونی برگزاری مسابقات رضایت‌بخش است و بهترین‌های فعال در صنعت چاپ کشور معرفی می‌شوند. این معرفی‌ها منجر به رونق کسب و کار برگزیدگان خواهد شد. 

نجات با بیان این‌که توجه به حوزه کیفیت پیش از این کمرنگ بود، گفت: نشریات و رسانه‌های فعال در حوزه صنعت چاپ می‌توانند از ظرفیت مسابقات و توجه به مقوله کیفیت استفاده کنند و این صنعت را به سوی کیفی شدن سوق دهند. 

به گفته وی، با فرهنگسازی به مرور زمان مقوله کیفیت در آثار فعالان چاپ و حتی سفارش‌دهندگان اهمیت پیدا می‌کند و برگزاری جشنواره مسابقات چاپ نیز به راهیابی کیفیت در آثار چاپی کمک می‌کند. 

این گرافیست و فعال چاپ عنوان کرد: ‌اگر این مسابقه به صورت سالانه برگزار شود، فعالان چاپی برای انجام کار حرفه‌ای و با کیفیت انگیزه پیدا می‌کنند، در حال حاضر بسیاری از فعالان در تلاشند مقام خوب و مناسبی در این مسابقات کسب کنند، زیرا می‌توانند در سایه مقام برتر این جشنواره بازاریابی خوبی داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها