دوشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
«پرورش خلاقيت» با تغييرات فراوان مي‌آيد

چاپ سوم كتاب «پرورش خلاقيت» با ويرايش كلي و تغيير محتوايي به زودي منتشر مي‌شود. به باور نويسنده اين كتاب، پژوهش‌هاي زيادي از زمان نوشتن اين كتاب در حوزه خلاقيت انجام گرفته‌اند كه گنجاندن آن‌ها در چاپ سوم كتاب، ضروري به نظر مي‌رسيد.-

عليرضا پيرخائفي، نويسنده اين اثر، در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، خلاقيت را يكي از مفاهيم بحث‌برانگيزي دانست كه در عصر كنوني بسيار مورد اقبال قرار گرفته است.

پيرخائفي گفت: در جهان صنعتي امروز، خلاقيت يكي از تكنيك‌هاي مهم دست‌يابي به اكتشافات، اختراعات و پيشرفت‌هاي علمي، فني و هنري تلقي مي‌شود.

وي به ويرايش كتاب «پرورش خلاقيت» در چاپ سوم آن اشاره كرد و گفت: ويرايش زيادي در اين كتاب انجام داده‌ام كه تغيرات محتوايي نيز جزيي از آنهاست.

اين نويسنده درباره دليل اين بازنگري كلي گفت: چند سالي از چاپ‌هاي اول و دوم اين كتاب مي‌گذرد و در اين مدت، تحقيقات جديدي در حوزه خلاقيت صورت گرفته‌اند و به نتايجي رسيده‌اند. به همين دليل، به‌روز بودن مطالب كتاب مورد ترديد قرار گرفت. ويرايش جديد اين كتاب، با توجه به يافته‌هاي جديد حوزه خلاقيت انجام شده است.

عضو هيات علمي دانشگاه آزاد واحد گرمسار ادامه داد: اين اثر به مباحث بنيادي‌ حوزه خلاقيت مي‌پردازد و به شرح و توصيف مباني و روش‌هاي آن اختصاص دارد. توجه به مباني خلاقيت مي‌تواند به ارايه راهكارهاي موثري براي ارتقاي آن منجر شود.

وي يادآور شد: اين كتاب كه آن را هنگام تحصيل در مقطع دكتري نوشتم، در جشنواره كتاب سال دانشجويي نيز تجليل شد.

چاپ سوم كتاب «پرورش خلاقيت» از سوي انتشارات هزاره ققنوس منتشر مي‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط