چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ - ۰۹:۰۹
«گردنبندم را پيدا كن» به زودی منتشر می‌شود

رمان «گردنبندم را پیدا کن» نوشته سوفی کینزلا با ترجمه الهه صالحی به زودی از سوی نشر لیوسا منتشر می‌شود. در این داستان طولانی، نویسنده، داستان تخیلی دوستی دو دختر را روایت می‌كند كه در جستجوی گردنبندی هستند.-

به گزارش خبرگزاری كتاب ایران (ایبنا)، «گردنبندم را پیدا كن» در سال 2009 منتشر شد و روایتگر داستان زندگی و دوستی دو دختر در قرن بیست و یكم میلادی است. دو دختری كه یكی در دنیای ارواح و دیگری در واقعیت حضور دارند و با اين حال، توانسته‌اند روابط دوستانه و خوبی با هم برقرار ‌كنند.

لارا لینگتون، شخصیت اول این داستان، دختری بیست و هفت ساله با قوه تخیل بسیار قوی است. در مراسم تدفین پیرزنی 105 ساله، به نام سیدی، روح وی به شكل دختری جوان به سراغ لارا می‌رود و از او می‌خواهد گردنبندش را بیابد؛ زیرا او نمی‌تواند بدون آن به آرامش برسد.

لارا در اوج مشكلات شخصی خود، به خواسته سیدی تن در می‌دهد و به همراه روح سیدی، به جستجوی گردنبند می‌رود. در نتیجه این جستجوها است كه اسراری فاش می‌شود و زندگی لارا و خانواده‌اش را دگرگون می‌كند.

از سوی دیگر، عشق گمشده سیدی كه تا زمان مرگ در انتظار شنیدن خبری از او بوده، پیدا می‌شود. تمامی این ماجراها، در كنار ایجاد یك دوستی عمیق بین لارا و روح سیدی، باعث می‌شود اين داستان هیجان‌انگیز و خواندنی شود. نویسنده در این داستان، گردنبند گمشده را نماد عشقی می‌داند كه در زندگی افراد گم شده است. 

از اين نويسنده پيش از اين كتاب «رازم را نگه دار» با ترجمه نفيسه معتكف، منتشر شده بود.

«گردنبندم را پیدا كن» نوشته سوفی کینزلا، با ترجمه الهه صالحی، اثری است در حدود 600 صفحه كه به زودی از سوی انتشارات «لیوسا» روانه بازار كتاب ایران می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها