جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹
دهم اسفندماه؛ پایان مهلت ثبت‌نام در نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب

دبیر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در بوشهر از فراخوان نهمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب خبر داد و از روستاهای دوستدار کتاب استان برای مشارکت در این رویداد دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در بوشهر، حمید زارعی، مسئول واحد کتاب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اعلام انتشار فراخوان جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در نشست با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دیر گفت: دیر شهرستانی باسابقه درخشان فرهنگی است و از دیرباز شخصیت‌های ممتاز و تاثیرگذار علمی وادبی در آن رشد و نمو کرده‌اند.

وی افزود: در سال‌های اخیر این شهرستان در حوزه مروجین و باشگاه‌های کتاب افتخاراتی کسب کرده و از این ظرفیت برخوردار است تا در طرح پایتخت کتاب و جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز بدرخشد.

به گفته زارعی، روستاهای استان تا دهم اسفند فرصت دارند مستندات خود را در حوزه فعالیت‌های تریجی کتاب در سامانه جشنواره بارگذاری کنند.

دبیر جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب در بوشهر گفت: نهمین دوره این جشنواره به‌منظور ارزیابی کارنامه و عملکرد روستاییان و عشایر در حوزه کتاب و تقدیر از آن‌ها و پشتیبانی از طرح‌های ابتکاری در میان جامعه روستایی و عشایری با هدف امیدبخشی و محرومیت‌زدایی با محوریت فرهنگ اجرا می‌شود.

زارعی گفت: روستاهایی در این جشنواره برگزیده خواهند شد که علاوه بر ارائه ایده‌ها و ابتکارات مرتبط با ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، نتایج اقدامات و برنامه‌های انجام‌شده را ارائه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها