سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت در استان یزد همزمان با ماه مبارک رمضان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برگزاری نمایشگاه « قرآن و عترت » از ۱۶ تا ۲۵ فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد خبر داد.

احسان عابدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در یزد، با اشاره به ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه « قرآن و عترت، کتاب و محصولات فرهنگی» در یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۶ تا ۲۵ فروردین ماه به مناسبت ماه مبارک رمضان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در این نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با محوریت قران و عترت ارائه می‌شود و در کنار آن نیز ویژه برنامه‌های قرائت قرآن، فعالیت‌های هنری در زمینه قرآن، حضور مؤسسات قرآنی را نیز داریم.

عابدی بیان کرد: این رویداد برای تمام اقشار جامعه طراحی شده تا در فضایی شاد و آرام‌بخش و در کنار برنامه‌های شاد همانند ولادت امام حسن(ع) و به‌مناسبت لیالی قدر نیاز‌های حوزه قرآن و عترت، مجالس مذهبی و ساخت و تجهیز مساجد، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه را فراهم سازند.

وی گفت: زمان بازدید علاقمندان به حضور در این نمایشگاه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ است که‌امیدواریم شاهد حضور مردم یزد در این نمایشگاه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها

اخبار مرتبط