دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
کرسی تلاوت هر شب در نمایشگاه قرآن مشهد برگزار می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با برپایی شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس، هر شب کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز و بین المللی برگزار می شود.

حمید صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) در خراسان رضوی، افزود: در هر کرسی یک جزء از قرآن کریم به صورت ترتیل و با حضور قاریان، مخاطبین و بازدید کنندگان نمایشگاه، تلاوت می‌شود.

وی بیان کرد: افزون بر این، نشست‌های قرآن محلی و سنتی مشهد نیز زینت بخش نمایشگاه قرآن و عترت مشهد خواهد بود که در شب های برپایی نمایشگاه با حضور علاقه مندان برگزار می شود. 

دبیر شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس گفت: برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم و نشست‌های قرآن محلی و سنتی مشهد هر شب از ساعت ۱۹ الی ۲۲ در محل نمازخانه مرکز همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی خواهد بود. 

به گزارش ایبنا شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن و عترت مشهد مقدس با شعار «قرآن، خانواده و همدلی» از چهارم لغایت یازدهم فروردین‌ماه، همه‌روزه از ساعت 17 الی 22.30 پذیرای خانواده‌های مشهدی و زائران حرم مطهر رضوی است.

دارالقرآن الکریم، مجموعه های آستان قدس رضوی ، ۱۲ موسسه و تشکل قرآنی، نشر مکتوب و نشر دیجیتال، صنایع خلاق و فرهنگی، هنرهای تجسمی، انجمن سینمای جوانان ایران، حجاب و عفاف، حوزه علمیه مشهد، دستگاه های اجرایی مختلف در این نمایشگاه فعالیت ها و محصولات خود را در آن عرضه کنند.

اجرای زنده آثار هنری همچون سرود و خوشنویسی، برپایی غرفه ویژه کودکان و مشارکت اتباع خارجی مقیم مشهد از کشورهای نیجریه، پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان در این نمایشگاه از بخش‌‌های شانزدهمین نمایشگاه قرآن کریم در مشهد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها