سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
نقد و بررسی کتاب «خاک کارخانه» برگزار می‌شود

خراسان‌رضوی - در پنجاه و پنجمین نشست نقد و بررسی جمعه‌های پردیس کتاب مشهد، کتاب «خاک کارخانه» مورد نقد قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، در پنجاه و پنجمین نشست نقد و بررسی جمعه‌های پردیس کتاب مشهد، کتاب خاک کارخانه به قلم شیوا خادمی مورد نقد قرار خواهد گرفت.

در این نشست که دبیری آن به عهده علی قدیری خواهد بود سلمان سفیدچیان، دکترای مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی کتاب خاک کارخانه را مورد نقد قرار خواهد داد.

خاک کارخانه روایتی مستند از قصه یک صنعت و دنیای کار از زبان روایتگرانی است که همیشه در حاشیه بوده‌اند و قصه‌هایشان در ثبت سرگذشت کسب‌وکارها در ایران کمتر به حساب آمده است. این کتاب ثبت تجربه‌های ناشنیده‌ترین حلقه‌های زنجیره‌ی کار در ایران است و به قصه کارگران بومی یا مهاجری که روزگاری زندگی‌شان با صدای سوت کارخانه‌ی چیت‌سازی بهشهر تنظیم می‌شده می پردازد، همچنین آشپزان، معلمان اکابر و زنان بافنده و ریسنده‌ای که قوت زانوها و دست‌هاشان را در تار و پود پارچه‌ها تنیده‌اند و مردانی که شبانه‌روز دستگاه‌ها را سرپا نگه داشته‌اند؛ مردمانی که در تاریخ کار ایران کمتر دیده می‌شوند.

به گزارش ایبنا؛ نشست نقد و بررسی کتاب «خاک کارخانه» به قلم شیوا خادمی جمعه ۲۷ بهمن ماه ساعت ۱۰ صبح در پردیس کتاب مشهد واقع در سه راه ادبیات برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها