دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کتاب «سازمان نظامی حزب توده در عصر پهلوی دوم»به چاپ رسید

ایلام- نشر زانا کتاب «سازمان نظامی حزب توده در عصر پهلوی دوم» تألیف مجید ملکشاهی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در ایلام، کتاب سازمان نظامی حزب توده در عصر پهلوی دوم، تألیف مجید ملکشاهی در 334 صفحه در انتشارات زانا وارد بازار کتاب شد.
 
مؤلف، کتاب را با یک درآمد در 7فصل و ضمایم و پیوست‌ها و اسناد و تصاویر تاریخی، تألیف و منتشر کرده است.
 
«سازمان نظامی حزب توده در اوایل سال 1323 توسط عبدالصمد کامبخش، عزت‌الله سیامک و خسرو روزبه تشکیل شد. این سازمان با جذب افسران ارتش و ایجاد تشکیلات منظم سعی در نفوذ در ارتش و دستیابی به اسرار محرمانه ارتش ایران داشت. سازمان نظامی حزب توده در قیام افسران خراسان فرقه دموکرات آذربایجان و تحولات دوران صنعت ملی شدن نفت نقش داشتند.چگونگی تشکیل و سازماندهی سازمان نظامی حزب توده و روابط این سازمان با دولت شوروی مسئله‌ای است که در این کتاب به آن پرداخته شده است.»
 
مؤلف کتاب تلاش داشته ضمن بهره‌گیری از منابع، کتاب‌ها و اسناد بر اعتبار و استناد این اثر بیفزاید و با انتخاب زبانی روان، کتاب را که با تصاویر و اسناد تاریخی همراه کرده، موجب جذابیت کتاب و ایجاد کشش در مخاطب شده است.
 
به گزارش ایبنا نشر زانا به مدیریت ظاهر سارایی، کتاب سازمان نظامی حزب توده در عصر پهلوی دوم، تالیف مجید ملکشاهی (1360) در 334 صفحه، با طرح جلدی از طنین جابری، به قیمت 180 هزارتومان در سال 1402 چاپ و منتشر  کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها