دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
کتاب « آینه‌های بی‌صدا» چاپ می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به پایان نگارش خاطرات همسران شهدای خرمدره‌ای گفت: این خاطرات با عنوان « آینه‌های بی‌صدا» به صورت کتاب چاپ می‌شود.

محمد کاظم سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در زنجان گفت: با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اقدامات متعددی توسط بنیاد شهید استان صورت گرفته است.

وی از تهیه و تولید بیش از 200 عدد عکس نمایشگاهی، برپایی بیش از 600 مورد نمایشگاه مستقل و جنبی در یادواره‌های شهدا خبر داد و گفت: دفتر دوم کتاب مجموعه وصیت نامه شهدای استان زنجان در 825 صفحه تهیه و تدوین شده است.

سلامت همچنین با اشاره به پایان نگارش خاطرات همسران شهدای خرمدره‌ای گفت: این خاطرات با عنوان « آینه‌های بی‌صدا» به صورت کتاب چاپ می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از برگزاری 5 مسابقه کتابخوانی با موضوع شهدا نیز خبر داد و افزود: همچنین با مشارکت سایر دستگاه‌های اجرایی نیز در مناسبت‎‌های ملی و مذهبی مسابقه کتابخوانی و خاطره‌‎نویسی با موضوع شهید و شهادت برگزار شده است.

وی با اشاره به آمادگی بنیاد شهید برای حمایت از کتاب‌های موضوعی شهدا گفت: هنر بهترین ابزار برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن نسل‌ جوان جامعه با فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام در دوران باشکوه دفاع مقدس است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

برگزیده

پربازدیدترین

تازه‌ها